Green Valley Suite

De Green Valley Suite is dé oplossing voor digitaal werken. De suite bestaat uit 4 afzonderlijke modules: Besluitvorming, Contactmomentenbeheer, Klant Contact Centrum en Zaaksysteem.

Omdat al deze modules geïntegreerd zijn in één toepassing, hebben ze dezelfde eigenschappen.

 


 

 

Open en flexibele cloudoplossing

Open en flexibele cloud oplossing

De Green Valley Suite wordt aangeboden als een cloud oplossing. Het beheer wordt hiermee volledig uit handen genomen. Je werkt altijd met de laatste versie van de suite. Het datacenter garandeert de fysieke en virtuele veiligheid van jouw data. Het is redundant opgebouwd en bevindt zich op Belgische bodem. Uiteraard worden er back-ups gemaakt, zodat uw gegevens altijd veilig staan!

Doorgedreven integratie tussen modules

Doorgedreven integratie tussen modules

De modules binnen de Green Valley Suite zijn volledig met elkaar geïntegreerd. Een zaak starten vanuit een inkomend contactmoment, een zaak agenderen op de gemeenteraad, een uitgaande brief genereren vanuit een agendapunt of een zaak, ... De mogelijkheden zijn onbeperkt. Overschakelen tussen de verschillende modules gebeurt in enkele muisklikken.

Koppeling met backoffice toepassingen

Koppeling met backoffice toepassingen

De Green Valley Suite heeft verschillende koppelingen met andere softwarepakketten. Deze koppelingen maken het mogelijk om rechtstreeks te communiceren met verschillende backoffice toepassingen zoals diverse toepassingen voor burgerzaken, sociale dienst, financiën, grondgebiedzaken, ... De communicatie tussen de verschillende pakketten maakt jouw werk alleen maar eenvoudiger!

Overzichtelijke managementrapportering

Overzichtelijke managementrapportering

Evalueren en bijsturen is een belangrijke succesfactor voor het realiseren van een efficiënte (digitale) dienstverlening. Rapportage biedt inzicht in de status van jouw dienstverleningsprocessen en geven een duidelijk overzicht van de successen en bottlenecks. Naast de standaardrapportages heb je zelf de mogelijkheid om specifieke rapporten samen te stellen.