Nieuws

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Uw COVID-19 vaccin op Mijn burgerprofiel

Kent u Mijn burgerprofiel al? Het is de plaats waar u al uw zaken met de overheid veilig en digitaal kunt regelen. Mijn burgerprofiel verzamelt al uw officiële gegevens en uw overheidsadministratie in één persoonlijk overzicht.

Hebt u een aanvraag ingediend? Dan kunt u hier volgen hoe het ermee staat, om het even door welke overheidsorganisatie die wordt behandeld. Verandert er iets aan de status van uw dossier? U ziet in één oogopslag of er een bericht voor u is. Ook uw My eBox overheidsdocumenten kunt u raadplegen in Mijn burgerprofiel. 

De status van uw COVID-19 vaccinatie volgen? 

Sinds kort is er een nieuwe module op Mijn burgerprofiel: ‘Uw COVID-19 vaccin’. Wie in aanmerking komt voor een vaccin, kan zijn uitnodiging daar raadplegen. Zodra het vaccinatiecentrum de uitnodiging voor uw vaccinatie heeft aangemaakt, kan u dit hier ook terugvinden. Hier kan u zelfs uw afspraak bevestigen of verplaatsen, indien nodig. 

Meer informatie en een woordje uitleg hoe hierop inloggen, kan u in dit artikel uit het Nieuwsblad vinden: ‘Check je ‘burgerprofiel’ als je je vaccinatie niet wil missen’: maar wat is dat en waar vind je het?

Samengevat, wat kan u op Mijn burgerprofiel terugvinden? 

  • Meldingen
  • Documenten
  • Attesten en vergunningen
  • Uw COVID-19 vaccin
  • Uw gegevens
  • In uw buurt 

En waarom vertellen wij u dit? 

Heel eenvoudig, omdat Green Valley Belgium ervoor zorgt dat de aanvragen en meldingen die via SmartLoket gebeuren ook in Mijn burgerprofiel komen te staan. Zo krijgt u een persoonlijk beeld van al uw overheidszaken. Handig én overzichtelijk!

Benieuwd naar de mogelijkheden van SmartLoket

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Antwerpen live met SmartLoket – Adreswijziging

Ontdek de nieuwste stap in digitalisering voor een betere dienstverlening aan de burger in Antwerpen! De stad werkt sinds kort met SmartLoket – Adreswijziging, waarmee burgers nu eenvoudig online hun verhuizing kunnen melden. Geen ingewikkelde procedures meer, maar een snelle en efficiënte manier om adreswijzigingen door te geven.

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Het nieuwe Verenigingsloket, krachtig verbonden met SmartLoket en CSderden

Op 30 januari werd een eerste versie van het Verenigingsloket officieel gelanceerd. Green Valley Belgium is er trots op om deel uit te maken van dit nieuwe initiatief van de Vlaamse overheid. De gemeente Beveren is, met SmartLoket als pilootproject, één van de eerste steden en gemeenten in Vlaanderen die live is gegaan op dit platform. 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

Herk-de-Stad optimaliseert dienstverlening burgerzaken met SmartLoket 

In het Limburgse Herk-de-Stad, een stad met ongeveer 12.750 inwoners, heeft het bestuur opmerkelijke stappen gezet om digitale dienstverlening te omarmen. In een gesprek met Alain Steenaerts, verantwoordelijke voor de Dienst Burgerzaken, vertelt hij waarom Herk-de-Stad met SmartLoket zo sterk heeft ingezet op digitalisering.

Ook interesse in SmartLoket?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.