Dat digitalisering belangrijk is, dat hebben we het voorbije jaar maar al te goed ervaren. Als organisatie is het voor u wellicht ook een evenwichtsoefening om digitaal te vergaderen terwijl u daarbij toch de bestaande procedures en processen volgt.
Digitaal of papierloos vergaderen kan zowel online als fysiek of hybride zijn. Dé essentie is het stroomlijnen van de achterliggende processen. Dit is niet zo eenvoudig, zo blijkt uit onderstaande vragen die we kregen:
- Momenteel werken we met het doorsturen van word documenten en e-mails. Als secretariaatsmedewerker is het geen sinecure om de agenda voor te bereiden. Kan dit op een gestructureerd en transparante manier?
- Is het mogelijk om agendapunten decentraal door medewerkers aan te brengen, bij voorkeur in hetzelfde formaat?
- Hoe kunnen we het overzicht behouden over de verschillende agendapunten? En hoe weten we of de nodige adviezen zijn ingewonnen?
- Kan dit goedkeuringsproces geautomatiseerd worden?
Yes, we can! Met Notula beheert u eenvoudig agenda’s en vergaderingen. Het is een online platform waarmee u alle voorbereidingen voor uw vergaderingen stroomlijnt en efficiënter samenwerkt. U verdeelt de agenda en agendapunten digitaal zodat vergaderleden en bestuurders altijd de juiste informatie ter beschikking hebben.
Wilt u ontdekken hoe Notula een antwoord kan bieden op bovenstaande vragen?
Schrijf dan zeker in voor één van onderstaande webinars waarin we de volledige procesflow van digitaal vergaderen toelichten. Gratis, en volledig vrijblijvend.
Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?
Een demonstratie van Notula, met hierin:
- online agenderen via vooraf gedefinieerde goedkeuringsprocessen
- digitaal vergaderen met de mogelijkheid tot stemmen
- het automatisch genereren en publiceren van besluiten.