Heeft u het ook gemerkt? De dienstverlening van uw openbaar bestuur is het voorbije 1,5 jaar helemaal veranderd.
Waar de burger vroeger gewoon even langskwam op het gemeente- of stadhuis wordt er vandaag steeds vaker via digitale kanalen gecommuniceerd. Benieuwd hoe u deze digitalisering nog meer kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren?
Met de module Meldingen registreren burgers, bedrijven en verenigingen hun melding via een meldingskaart. Deze worden centraal verzameld in SmartLoket en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden.
Uitnodiging webinar
Tijdens deze reeks van webinars stellen we graag de module Meldingen binnen SmartLoket aan u voor.
We lichten toe welke meldingen geregistreerd kunnen worden en hoe dit kan. We geven een woordje uitleg over het centrale beheer hiervan en zoomen in op het proces van de registratie tot en met het afsluiten van de melding.
Wat mag u tijdens dit webinar verwachten?
Een demonstratie van de module Meldingen, binnen SmartLoket met hierin:
- Welke meldingen kunnen geregistreerd worden?
- Hoe kan u deze registreren?
- Een woordje uitleg over het centrale beheer in SmartLoket
- Stap voor stap lichten we de verwerking van deze meldingen toe: van de registratie door de aanvrager, de interne verwerking, het inplannen en uitvoeren van de werkopdracht
- We zoomen in op de koppeling met 3P, waarmee werkopdrachten automatisch aangemaakt kunnen worden vanuit SmartLoket.
Benieuwd?
Benieuwd hoe u deze meldingen kan inzetten om uw dienstverlening te verbeteren?
Schrijf dan zeker in voor één van onderstaande webinars waarin we de volledige procesflow van meldingen toelichten. Gratis, en volledig vrijblijvend.