Green Valley Belgium organiseert een week gevuld met interessante webinars en jij kan er bij zijn! Van maandag 24 april tot en met donderdag 27 april zoomen we in op verschillende onderwerpen rond SmartLoket. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden van een bepaalde module? We hebben maar liefst 7 onderwerpen en 17 sessies ingepland voor jou tijdens onze week van de webinar.
Benieuwd hoe je SmartLoket kan inzetten om de dienstverlening van je organisatie te verbeteren?
Schrijf dan zeker in voor één of meerdere sessies tijdens onze week van de webinar. Gratis, en volledig vrijblijvend.
Burger en burgerzaken
De burger registreert zijn adreswijziging online. SmartLoket geeft de aanvraag automatisch door aan de backoffice-toepassing. U blijft de aanvragen via de gekende weg behandelen. Op de gepaste momenten wordt de burger automatisch op de hoogte gehouden van de status en uitgenodigd om langs te komen op de dienst.
Adreswijziging voor Hera-gebruikers
Adreswijziging voor Bravo-gebruikers
Adreswijziging voor Bevolking.net-gebruikers
Meldingen en klachten
Meldingen
Burgers, bedrijven en verenigingen registreren via een meldingskaart een melding. Deze meldingen worden centraal verzameld en kunnen onmiddellijk door de juiste dienst opgevolgd worden.
Klachten
Met SmartLoket heeft u een centraal beheerssysteem voor de registratie, het onderzoek en de afhandeling van klachten.
Openbare ruimte
Inname openbaar domein
De oplossing ‘Inname openbaar domein’ laat toe om innames openbaar domein aan te vragen en te behandelen. Zowel burgers, verenigingen als ondernemingen kunnen een inname openbaar domein aanvragen.
Evenementen
‘Evenementen’ helpt de burger vergunningen voor evenementen snel en efficiënt aan te vragen. Met deze oplossing verwerkt u de aanvragen en levert de nodige vergunningen af. Een vergunning kan gepaard gaan met een inname van het openbaar domein.
Ondernemen
Een ondernemer heeft heel wat administratieve formaliteiten waaraan voldaan moet worden. Met SmartLoket – Ondernemen verloopt dit voortaan volledig digitaal. Zowel startende als gevestigde ondernemers kunnen vergunningen, machtigingen, toelatingen e.d. digitaal aanvragen. Ook de verwerking van deze aanvragen gebeurt volledig digitaal. Dit levert een enorme tijdswinst op! Aanvragen worden sneller behandeld en de ondernemer krijgt sneller uitsluitsel. Een echte win-win dus.
Zelf modelleren
SmartLoket is een bouwdoos, gevuld met bouwstenen, waarmee u zelf aan de slag kan. Door gebruik te maken van de verschillende bouwstenen kan u aanvragen digitaliseren in een zaak. Uw medewerkers behandelen deze aanvragen via vooraf gedefinieerde processtappen. Hierdoor wordt alle informatie verzameld in één digitaal dossier. U kan de voortgang van de aanvragen registreren en bewaken. Bovendien kan u de aanvrager eenvoudig informeren over de status van de behandeling.
Benieuwd?
Benieuwd hoe je SmartLoket kan inzetten om de dienstverlening van je organisatie te verbeteren?
Schrijf dan zeker in voor één of meerdere sessies tijdens onze week van de webinar. Gratis, en volledig vrijblijvend.