Nieuws

Meet the team: Philippe

Meet the team: Philippe

In deze blog-reeks stellen we graag ons team voor. Vandaag introduceren we Philippe Belet, onze Business Development Manager. Philippe startte zijn professionele carrière – intussen toch al wel enkele jaartjes geleden – als developer. Nadien is hij als projectmanager, coördinator en als sales manager aan de slag geweest om begin dit jaar zijn weg te vinden naar het team van Green Valley Belgium.

Meet the team

Dit is Philippe. Geen gladde sales met veel praatjes. Wel rustig en to the point. Maar ook gedreven, no-nonsense én pragmatisch. Dat is ook precies wat wij zochten in een Business Development Manager. 

Wat hij hier doet? Nieuwe markten onderzoeken om te kijken of onze software een oplossing kan bieden voor de specifieke noden van deze markt. Binnen ons team Bestuurszaken staat hij in voor het volledige sales proces, van cold calling tot de customer service achteraf. Dankzij zijn IT-achtergrond kan hij vaak sneller schakelen en is het voor hem eenvoudiger om mee te denken met de klant. 

De noden van de klanten goed begrijpen, gestructureerd en planmatig werken, een goede opvolging en graag met mensen omgaan zijn volgens Philippe de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben als Business Development Manager bij Green Valley Belgium. 

Als nieuwste aanwinst binnen ons team, is Philippe de perfecte persoon om te vertellen waarom je geen seconde moet twijfelen om bij Green Valley Belgium te komen werken. “Het team heeft me met open armen ontvangen. Iedereen krijgt hier ook voldoende ruimte voor vrijheid in zijn of haar rol. Je verantwoordelijkheid opnemen, dat blijft natuurlijk wel belangrijk. Er worden wel afspraken gemaakt over bijvoorbeeld deadlines, maar micro-management, daar doen we niet aan mee! Voor mij persoonlijk is het ook heel aangenaam om terug in de vertrouwde omgeving van steden en gemeenten te mogen werken. ” vat Philippe zijn ervaringen na dit eerste kwartaal bij Green Valley Belgium samen. 

5 snelle vragen

Aan iedereen van het team stellen we dezelfde ‘snelle vragen’. Gewoon actie-reactie, zonder veel nadenken. Perfect om het team écht te leren kennen! 

Wat als er 25u in een dag waren? 

“Met mijn gezin doorbrengen, ik heb twee fantastische dochters.”

Levensmotto samengevat in een quote

“Proberen zo positief mogelijk in het leven te staan.”

Hoe of waar kan Philippe rust vinden? 

“Ik ben van nature ne ‘rustige mens’, maar gaan wandelen met de hond, daar kan ik wel van genieten.”

Meest gebruikte buzzwoord?

“Goh, ik heb geen buzzwoord denk ik.”

Wat is uw favoriete “Green Valley”? 

“Geen vallei, maar ik kom wel heel graag aan de zee.”

Webinar

Webinar

Op 13 oktober vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Dit heeft uiteraard ook gevolgen voor het gebruik van de Notula-applicatie binnen jouw bestuur. Tijdens ons webinar op 3 oktober geven we een overzicht van de acties die nodig zijn om de nieuwe legislatuur vlot in te richten.

Welkom aan boord Sanne

Welkom aan boord Sanne

Maak kennis met Sanne, onze nieuwe collega bij Green Valley Belgium!

Wat ze hier doet? Als implementatieconsultant helpt Sanne klanten met het implementeren van programma’s voor een efficiëntere werking binnen hun organisatie.

Meet the team: Amber

Meet the team: Amber

In deze meet the team blog-reeks stellen we trots ons team aan u voor. Vandaag is het de beurt aan Amber Fabré, vrij recent gestart – in februari 2024 om precies te zijn – bij Green Valley Belgium. Als Junior Business Development Manager combineert Amber haar passie, empathie en ervaring met openbare besturen om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden.

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

Nieuwe besturen live met SmartLoket – Meldingen

De voorbije maanden zijn de stad Vilvoorde en de gemeenten Beveren, Hechtel-Eksel, Kortenaken en Nijlen live gegaan met SmartLoket – Meldingen. Met SmartLoket – Meldingen kunnen burgers, bedrijven en verenigingen eenvoudig meldingen doen via een meldingskaart. Deze meldingen worden centraal verzameld en direct naar de juiste dienst gestuurd.