Nieuws
Sint-Katelijne-Waver vereenvoudigt contacten met de burger via Mijn Burgerprofiel
In verschillende gemeentes is met SmartLoket de digitalisering van het dienstenaanbod in gang gestoken, ook in Sint-Katelijne-Waver. Daar hebben ze nu de volgende stap gezet door het SmartLoket en...
Digitale dienstverlening breidt uit
Ook inwoners van Herk-de-Stad en Peer kunnen vanaf nu attesten en uittreksels digitaal aanvragen. Dag en nacht, 7 dagen op 7. Herk-de-Stad en Peer hadden al enkele jaren een digitaal loket waarmee...
25 attesten en uittreksels digitaal beschikbaar!
Goed nieuws voor de inwoners van Bocholt en Zutendaal! Sinds begin april kunnen ze 25 attesten en uittreksels digitaal aanvragen, 7 dagen per week, 24 uur per dag, zonder dat ze zich hiervoor naar...
Gentse gemeenteraad vergadert vanuit keukens en woonkamers
Minder vonken tijdens de debatten. Dat was de voornaamste conclusie na de digitale gemeenteraad van gisteravond in Gent. Maar er was wel algemene tevredenheid omdát er werd vergaderd. “We hebben...
Green Valley Belgium neemt maatregelen tegen COVID-19
De situatie waarin we ons bevinden is uitzonderlijk en dat zorgt voor onzekerheid. Wij willen u verzekeren dat we bij Green Valley Belgium er alles aan doen om u verder te helpen. Het hele Green...
Opleiding beheer Notula
Bent u een key-user voor Notula binnen uw bestuur en hebt u nood aan een opfrissingscursus rond alles wat met het beheer van de toepassing te maken heeft? Schrijf u dan zeker in voor deze opleiding....
Gemeentelijke documenten voor Katelijnenaars komen voortaan snel en veilig in de mailbox
Voortaan kunnen inwoners van Sint-Katelijne-Waver heel wat gemeentelijke attesten en documenten volautomatisch aanvragen van thuis. Ze ontvangen het rechtsgeldige document meteen in hun digitale...
Gemeente Beveren kiest voor Klanten Contact Centrum
Gemeente Beveren kiest voor ConfiDesk - Klanten Contact Centrum om de dienstverlening naar de burger te verbeteren. De centrale kennisdatabank en het integraal klantbeeld helpen de medewerkers om...
Hulpverleningszones starten met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer
De hulpverleninszones Limburg-Noord en Taxandria starten met ConfiDesk - Contactmomentenbeheer voor het registreren van hun inkomende en uitgaande briefwisseling. Beide organisaties treden op als...
Ook interesse?
Maak kennis met onze producten.