Nieuws

Stad Mortsel werkt sinds kort met de module ConfiDesk – Vorming

De medewerker registreert een vormingsaanvraag. Afhankelijk van het budget wordt deze eventueel geagendeerd en er kan optioneel advies gevraagd worden. Het diensthoofd krijgt automatisch een melding van de aanvraag. Uiteindelijk is de personeelsdienst verantwoordelijk voor het goed- of afkeuren van de aanvraag. Bij afkeuren kan er zelfs een alternatief voorgesteld worden.  Het volledige goedkeuringsproces loopt automatisch en na afloop van de opleiding wordt er ook feedback gevraagd aan de desbetreffende medewerker. 

Met ConfiDesk – Vorming kan je de vormingsaanvragen van je medewerkers stroomlijnen en je krijgt een duidelijk zicht op de aanvragen, aantallen, kostprijs, … per persoon, dienst en afdeling.

Lees meer over Confidesk

Nieuwe telefoonnummers

Nieuwe telefoonnummers

Belangrijke update: Green Valley Belgium heeft nieuwe telefoonnummers! Vanaf nu kunt u ons bereiken op:  +32 11 30 01 60 (algemeen nummer)  en +32 11 30 01 61 (Servicedesk)

We raden u aan om deze nieuwe nummers meteen te gebruiken, aangezien de oude nummers slechts tijdelijk, tot eind juni, doorgeschakeld worden.

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

Beheer je contracten efficiënt en geautomatiseerd met ConfiDesk – Contractbeheer 

We zijn trots om aan te kondigen dat we een nieuwe module beschikbaar hebben: ConfiDesk – Contractbeheer.  CConfiDesk – Contractbeheer helpt je om contractmanagement binnen jouw organisatie efficiënt te implementeren. Hiermee registreer je waardevolle informatie uit contracten om deze te beheren en de opvolging ervan te automatiseren.

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Stad Gent is live met Confidesk – Contactmomentenbeheer

Met ConfiDesk – Contactmomentenbeheer centraliseer je alle inkomende contactmomenten op één plaats, je volgt ze digitaal op en verdeelt ze moeiteloos naar de juiste dienst of persoon. 

In Gent wordt de inkomende post nu eenvoudig geregistreerd en verdeeld, wat zorgt voor een soepelere verwerking. 

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Hoe gaat het intussen met onze Digitale Roadmap?

Vorig jaar lanceerden we trots onze digitale roadmap. Hierdoor krijgen klanten niet alleen inzicht in de roadmap van onze verschillende producten, maar ze kunnen deze ook mee bepalen door zelf suggesties te doen en op verbetervoorstellen te stemmen. Veel gebruikers hebben hun weg naar onze nieuwe digitale roadmap gevonden.

Ook interesse in ConfiDesk?

Wij komen graag bij u langs voor een vrijblijvende demo.